10 najboljih alata za paušalce: online pomoć koja znatno unapređuje paušalno poslovanje

Paušalci često rade samostalno i oslanjaju se na sopstvene resurse, upravo zato i nalaze brojne online alate kojima mogu značajno povećati produktivnost i uštedeti vreme.

Možda za većinu ovih alata koje ćemo predstaviti do kraja teksta znate, a možda ćemo vam nekim predlogom umnogome pomoći, zato ostanite sa nama do kraja teksta i otkrijte 10 proverenih digitalnih alata raspoređenih po kategorijama: fakturisanje, organizacija rada, komunikacija, finansije i sigurnost, koje možete odmah koristiti.

1. Fakturisanje, poreske obaveze i finansije

Paušalko

Najpre da se osvrnemo na lokalne vrednosti i nešto što je prilagođeno baš našem tržištu i paušalnom poslovanju. Alat koji umnogome olakšava paušalno poslovanje je Paušalko.

Paušalko je aplikacija koja vam omogućava da digitalizujete i maksimalno optimizujete svoje poslovanje. Zahvaljujući njoj imate sve na jednom mestu, izdavanje faktura i profaktura kao i njihovo evidentiranje u sistemu, praćenje limita, prihoda i rashoda, plaćanje poreza i evidencija obaveza, vođenje KPO knjige i brojne druge pogodnosti.

Ova aplikacija je kao stvorena za paušalce jer na jednom mestu imate evidentirano čitavo poslovanje, bez potrebe da angažujete knjigovođu.

Paymo

Paymo je opšte poznat alat za preduzetnike. Ovaj sveobuhvatni alat za fakturisanje, praćenje vremena i upravljanje projektom je čest izbor paušalaca širom sveta. Idealno je za freelance profesionalce koji žele da sve imaju na jednom mestu. Paymo nudi automatsko slanje faktura, praćenje prihoda i troškova, zajedno sa izveštajima.

Prednosti Paymo alata su: centralizovani sistem, intuitivan dizajn, jednostavno praćenje naplate.

Bonsai

Namenski alat za freelance fakturisanje i ugovore. Pored faktura, nudi predloške za ugovore i mogućnost automatizacije slanja i praćenja potpisanih dokumenata.

Prednosti su mu profesionalni predlošci, integracija s plaćanjem i onboardingom klijenata.

2. Organizacija poslovanja i visoka produktivnost

Trello

Ovo je opštepoznat KANBAN alat za organizovanje zadataka i projekata putem listi i kartica. Lagan je, pregledan i fleksibilan i može se koristiti za praćenje faza rada (npr. ideja, u toku, završeno).

Jednostavno se preuzima i koristi, maksimalno je prilagodljiv i pruža odličan uvid u status projekata.

Notion

Notion je svestrani alat za beleške, baze podataka, planere i dokumentaciju. U njemu se mogu napraviti šabloni za čuvanje ugovora, ideja, faktura i zadataka, sa tagovanjem zaposlenih na projektu i notifikacijama o promeni statusa projekta. Odlikuje ga visoka prilagodljivost, centralizovana baza znanja, što ga čini odličnim alatom za organizaciju.

Alternativni alat ovog tipa je ClickUp, koji takođe pruža iste benefite za organizaciju, praćenje i podsticanje produktivnosti unutar tima.

3. Praćenje vremena

 Toggl Track

Vrlo popularan alat za praćenje vremena rada po zadacima i projektima. Poseduje jednostavan interfejs i pruža detaljne izveštaje. Omogućava vam da lako pratite koliko vremena trošite na svaki zadatak i da optimizujete svoje vreme maksimalno.

Prednosti ovog alata su što je vrlo jednostavan za korišćenje, pruža detaljne izveštaje i vrlo je intuitivan za korisnike, a poseduje i višekorisnički pristup.

Alternativni alati koji pružaju manje-više iste performanse su Time Analytics, Time Tracker, Scoro i drugi.

4. Komunikacija i saradnja sa klijentima i timom

Slack

Slack je platforma za brzu i organizovanu komunikaciju s klijentima i saradnicima. Omogućava kanale po tematici, integracije sa drugim aplikacijama i jednostavno pronalaženje poruka.

Ovo je vrlo brz, organizovan alat naročito koristan za timske projekte i veće timove.

Zoom

Zoom je pouzdana video-konferencijska platforma, nezamenjiva za online sastanke, prezentacije i konsultacije. Ima opcije snimanja, deljenja ekrana i podešavanja pozadine, tako da možete raditi odakle god.

Odlikuje ga kvalitetna video i audio veza, jednostavan je za korišćenje i sa klijentima.

Alternativa su Teams i Google Meet kojem ne treba nikakva instalacija, dovoljan je samo klik na link i u online pozivu ste sa saradnicima.

5. Primanje uplata i isplate

TransferWise (Wise)

Idealno rešenje za primanje uplata iz inostranstva jer nudi niske naknade i realan kurs, uz mogućnost otvaranja „multi-currency“ računa.

Uz ovaj alat obezbeđeni su vam povoljni transferi, transparentne naknade, lako integrisanje u sistem fakturisanja.

Revolut Business

Revolt Business je račun za sve one koji često imaju međunarodne klijente koji nudi multi-valutnu podršku, debitne kartice, plaćanja i analitiku troškova. Uz ovaj alat je jednostavno plaćanje, poseduje mobilne funkcije i vrlo je koristan alat za finansijsku kontrolu.

6. Digitalna sigurnost i backup

Bitwarden

Besplatan i otvoreni menadžer lozinki koji omogućava sigurno čuvanje pristupnih podataka, generisanje jakih lozinki i deljenje login-a sa saradnicima.

Odlikuje ga visoka sigurnost, cloud-sinhronizacija, lakoća korišćenja.

Alternativna rešenja koja pružaju slične benefite su LastPass, 1Password, Dashlane, KeePass / KeePassXC i slično.

Kakve paušalci imaju koristi od ovih alata?

Svi navedeni alati pomažu u određenom segmentu rada paušalaca, podstiču produktivnost, optimizuju rad i vreme rada. Ukoliko bismo to sveli na par tačaka, ključne bi bile:

  1. Efikasnost – Ovi alati eliminišu ručni rad poput manuelnog fakturisanja, zapisivanja vremena ili pražnjenja inboxa.
  2. Revnosno praćenje i izmirivanje obaveza – Uz pomoć alata kojima beležite uplate poreza i uredno vodite administraciju, smanjujete mogućnost neizmirenih obaveza i eventualnih kazni koje mogu skupo da vas koštaju.
  3.  Profesionalnost – Klijenti cene tačnost, termin fakturiranja, urednost i dobro organizovane podatke. Samim tim što obavljate obaveze na vreme i poštujete rokove, predstavićete sebe i svoj tim kao profesionalan i odgovoran.
  4. Rast poslovanja – Automatizacijom  i alatima imate uvid gde trošite vreme, šta možete delegirati u timu i kako skalirati posao bez prelaska u preduzeće s knjigama.
  5. SigurnostZaštita poslovnih podataka i finansija ključna je za sve preduzetnike, ne samo za samostalne profesionalce.

Dobri alati nisu luksuz već osnova za odvajanje paušalca od neorganizovanog rada. Investicija od par evra mesečno u pravom alatu donosi višestruke koristi koje nemaju cenu, zato iskoristite online prednosti koje su vam date i olakšajte sebi poslovanje maksimalno.

Isprobaj Paušalko web aplikaciju besplatno

Digitalizujte svoje poslovanje – izdajte i šaljite fakture i profakture, automatski ih evidentirajte u sistemu, pratite zakonske limite prihoda i vodite poslovanje bez stresa. Sve što vam je potrebno za paušalnu agenciju, na dohvat ruke!

15 dana besplatno