Privatnost i uslovi korišćenja
UVODNE INFORMACIJE
Hvala Vam što ste posetili Internet prezentaciju pausalko.rs (vebsajt) i što se interesujete za web aplikaciju Paušalko (aplikacija). Datum poslednjeg ažuriranja Politike privatnosti – 27.07.2023 godine.
U Srbiji je na snazi Zakon o zaštiti podatka o ličnosti (“Sl. glasnik RS”, br. 87/2018 – dalje Zakon) sa čijom sadržinom se možete upoznati na linku.
Ova Politika privatnosti se odnosi isključivo na aplikaciju, dok se Politika privatnosti za vebsajt nalazi na linku.
"Software Development Solutions AD" iz Paraćina, vlasnik je aplikacije na adresi www.pausalko.rs koja omogućava preduzetnicima da vode evidenciju o fakturama i finansijama.
"Software Development Solutions AD" iz Paraćina zaključuje Ugovor o korišćenju aplikacije (ugovor o korišćenju) sa pravnim licima/preduzetnicima (klijent) i omogućava im pristup aplikaciji. U smislu odredbi Zakona "Software Development Solutions AD" ima ulogu Obrađivač.
U ime "Software Development Solutions AD" obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca.
Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge.
Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje.
Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni agencije "Software Development Solutions AD" (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
"Software Development Solutions AD" zaključuje Ugovor o obradi podataka (ugovor) u skladu sa Odlukom o utvrđivanju standardnih ugovornih klauzula (“Sl. glasnik RS”, br. 5/2020) sa čijom se sadržinom možete upoznati na linku.
Klijent u smislu odredbi Zakona ima ulogu Rukovalac. Klijent samostalno odlučuje ko će iz reda njegovih zaposlenih imati status Korisnika aplikacije. Korisnik aplikacije uz pomoć šifre i korisničkog imena pristupa aplikaciji i vrši obradu podatka u aplikaciji.
Kontakt podaci Obrađivača
"Software Development Solutions AD"
Paraćin, Kralja Petra 26 35250 Paraćin, Srbija
PIB: 111311096
MB: 65325047
Telefon: +381 (0)66 34 31 34
E-mail: info@pausalko.rs
Prodaja
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, "Software Development Solutions AD" je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
"Software development solutions AD nije u sistemu PDV-a!
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, www.pausalko.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice
Servis koji je plaćen platnom karticom ili bilo kojim drugim načinom plaćanja odmah je dostupan korisniku u aplikaciji. U slučaju da se servis plati preko dirketne uplate na tekući račun u banci ili menjačnici, servis će biti aktivan po realizaciji uplate ili nakon dostavenje potvrde o uplati koju trebate skenirati i poslati na info@pausalko.rs
Povraćaj novca je moguć jedino u koliko kupac plati 2 pretplate od jednom. Npr. ako platite godišnju pretplatu 2 puta (dva puta) "Software Development Solutions AD" vam može refundirati iznos od jedne transakcije za jednu godinu. Reklamacije prihavatamo u prvih 48 sati od trenutka uplate
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Obaveze Klijenta Obradu podataka o ličnosti Klijent je dužan da vrši u skladu sa Zakonom, kao i da primeni sve mere zaštite podataka i obezbedi ostvarivanje prava i sloboda lica na koja se podaci odnose.
Klijent se obavezuje da će "Software Development Solutions AD" izdavati uputstva u vezi sa obradom podataka o ličnosti u pisanom obliku, kao i da će ista biti jasna, precizna i u svemu u skladu sa važećim propisima.
Obaveze "Software Development Solutions AD" "Software Development Solutions AD" je dužan da obrađuje podatke o ličnosti samo na osnovu pismenih uputstava Klijenta, uključujući i uputstvo u odnosu na prenošenje podataka o ličnosti u druge države ili međunarodne organizacije, osim ako je "Software Development Solutions AD" zakonom obavezan da obrađuje podatke. U tom slučaju, "Software Development Solutions AD" je dužan da obavesti Klijenta o toj zakonskoj obavezi pre započinjanja obrade, osim ako zakon zabranjuje dostavljanje tih informacija zbog potrebe zaštite važnog javnog interesa.
"Software Development Solutions AD" je dužan da bez odlaganja upozori Klijenta ako smatra da pismeno uputstvo koje je od njega dobio nije u skladu sa Zakonom i/ili drugim važećim propisom a u slučaju sumnje u pogledu svog delovanja u obavezi je da zatraži mišljenje Klijenta.
"Software Development Solutions AD" se na osnovu poverenih radnji obrade, u delu tehničkih mera za koje je zadužen, obavezuje da će se pridržavati sledećih kadrovskih, organizacionih i tehničkih mera:
Tehničke mere
vodi evidenciju o svim vrstama radnji obrade koje se vrše u ime Klijenta. primenjuje sve neophodne mere za obezbeđivanje poverljivosti, integriteta i raspoloživosti podataka o ličnosti koje obrađuje primenjuje sve neophodne mere za zaštitu podataka o ličnosti korišćenjem pseudonimizacije i kriptozaštite primenjuje sve neophodne mere za sprečavanje neovlašćenog fizičkog pristupa resursima "Software Development Solutions AD" na kojima se vrši obrada podataka. aplikacija je razvijena u skladu sa principima „privacy by design” (ugrađena privatnost – tokom razvoja se vodi računa da sistem poseduje funkcionalnosti koje štite privatnost lica čiji podaci se obrađuju) i „privacy by default” (podrazumevana privatnost – podrazumevane postavke funkcionalnosti imaju vrednosti koje omogućavaju da privatnost korisnika bude najveća moguća). na sistemima na kojima se obrađuju podaci o ličnosti beleže se dnevnici događaja (logovi) o aktivnostima korisnika koji u slučaju incidenta služe za njegovu analizu. Logovi sadrže informacije o tome ko je inicijator događaja, datum i vreme događaja, o kojoj vrsti događaja se radi (uvid, izmena…), da li je bio uspešan ili neuspešan, informacije o izvorištu (npr. IP adresa inicijatora događaja), informacije o objektu (resursu) nad kojim je događaj desio. sprovodi mere za zaštitu od zlonamernog softvera (antivirusni softver, IPS/IDS sistemi, unapređenje svesti zaposlenih…). Resursi koji se koriste za obradu podataka o ličnosti redovno se proveravaju na postojanje ranjivosti. Sve identifikovane ranjivosti visokog nivoa ozbiljnosti ispravljaju se u najkraćem mogućem roku. ima implementiran proces za reagovanje i oporavak od incidenata kako bi se omogućila detekcija povreda podataka o ličnosti i o istoj obavestio Klijent. primenjuje mere koje osiguravaju da sistem/usluga podnese veće poremećaje kontinuiteta poslovanja i u kratkom (ili ugovorenom) roku ponovo uspostavi obradu (Ovo su mere poput bekapa, uspostavljanja DR lokacije, redundantnih sistema, procedura za oporavak…). Tehničke i organizacione mere unapređuju se kada god se pokaže da je to potrebno. Kadrovske mere :
zaposleni "Software Development Solutions AD" obavezuju se pisanim putem na čuvanje tajnosti podataka (poverljivosti informacija), npr. kroz ugovorne klauzule, potpisivanjem izjave o poverljivosti. Svest zaposlenih "Software Development Solutions AD" koji učestvuju u radnjama obrade stalno se unapređuje i zaposleni se obučavaju za radnje obrade u kojima učestvuju. Organizacione mere :
Podaci o ličnosti koje je Klijent poverio "Software Development Solutions AD" brišu se na bezbedan način sa resursa "Software Development Solutions AD" kada istekne period trajanja obrade ili kada ti resursi prestaju da se koriste za obradu podataka o ličnosti (menja im se namena, razdužuju se, rashoduju se…). Prava pristupa sistemima "Software Development Solutions AD" na kojima se obrađuju podaci o ličnosti dodeljuju se u skladu sa principima need to know i least privilege (dodeljuje se minimum privilegija neophodnih za obavljanje posla). Dodeljena prava preispituju se kada zaposleni menja radno mesto, ili se prava potpuno ukidaju i zaposlenom se dodeljuju nova potrebna za rad na novom radnom mestu. Pristup sistemima "Software Development Solutions AD" na kojima se vrši obrada podataka o ličnosti zaštićen je sredstvima za autentifikaciju (korisnički nalog i lozinka, sertifikat, PIN…). Svaki korisnik "Software Development Solutions AD" za pristup sistemima na kojima se vrši obrada podataka o ličnosti ima dodeljen personalizovani korisnički nalog (jedan, ili više njih ako je reč o administratorima sistema koji koriste i naloge sa visokim nivoima privilegija). Svaki korisnički nalog koristi samo jedna osoba. "Software Development Solutions AD" je dužan da obezbedi da samo lica kojima je potreban pristup podacima o ličnosti kako bi se ispunile obaveze "Software Development Solutions AD" prema Klijentu imaju pristup tim podacima.
"Software Development Solutions AD" je dužan da obezbedi da se fizičko lice koje je ovlašćeno da vrši radnje obrade podataka o ličnosti kod "Software Development Solutions AD" obavezalo na čuvanje poverljivosti podataka ili da to lice podleže zakonskoj obavezi čuvanja poverljivosti podataka.
Potreba da lica imaju pristup podacima o ličnosti biće revidirana sa vremena na vreme, te ukoliko se ustanovi da je za određeno lice prestala potreba da ima pristup tim podacima, istom će biti uskraćen pristup.
"Software Development Solutions AD" je obavezan da pomaže Klijentu u ispunjavanju obaveza propisanih Zakonom.
"Software Development Solutions AD" će odmah obavestiti Klijenta ako primi zahtev od lica na koje se podaci odnose prema Zakonu u vezi sa Podacima o ličnosti.
Bezbednost obrade Klijent i "Software Development Solutions AD" su dužni da sprovode odgovarajuće mere zaštite kako bi bio dostignut odgovarajući nivo bezbednosti u odnosu na rizik, u skladu sa nivoom tehnoloških dostignuća i troškovima njihove primene, prirodom, obimom, okolnostima i svrhom obrade, kao i verovatnoćom nastupanja rizika i nivoom rizika za prava i slobode fizičkih lica.
Prilikom procenjivanja odgovarajućeg nivoa bezbednosti posebno se uzimaju u obzir rizici obrade, a naročito rizici od slučajnog ili nezakonitog uništenja, gubitka, izmene, neovlašćenog otkrivanja ili pristupa podacima o ličnosti koji su preneseni, pohranjeni ili obrađivani na drugi način.
Klijent i "Software Development Solutions AD" su dužni da zasebno izvrše procenu verovatnoće nastupanja rizika i nivo rizika za prava i slobode fizičkih lica, kao i da odrede odgovarajuće mere zaštite kako bi se umanjio procenjeni rizik, s tim da je Klijent dužan da "Software Development Solutions AD" pruži sve informacije kako bi "Software Development Solutions AD" mogao da izvrši ovu svoju obavezu.
Prema potrebi, mere zaštite naročito obuhvataju:
pseudonimizaciju i kriptozaštitu podataka o ličnosti; obezbeđivanje trajne poverljivosti, integriteta, raspoloživosti i otpornosti sistema i usluga obrade; obezbeđivanje uspostavljanja ponovne raspoloživosti i pristupa podacima o ličnosti u slučaju fizičkih ili tehničkih incidenata u najkraćem roku; sprovođenje redovnog testiranja, ocenjivanja i procenjivanja delotvornosti tehničkih, organizacionih i kadrovskih mera bezbednosti obrade. Klijent i "Software Development Solutions AD" su dužni da preduzmu mere u cilju obezbeđivanja da svako fizičko lice koje je ovlašćeno za pristup podacima o ličnosti od strane Klijenta ili "Software Development Solutions AD", obrađuje te podatke samo po nalogu Klijenta ili ako je na to obavezano zakonom.
Nezavisno od prethodnih odredbi, "Software Development Solutions AD" ima pravo da na zahtev suda ili drugog državnog organa u vršenju njihovih ovlašćenja propisanih važećim propisima, otkrije bilo koji podatak o ličnosti uz obavezu da o tome odmah obavesti Klijenta, kao i da se konsultuje sa Klijentom, u meri u kojoj je to moguće, o obimu i obliku odavanja podataka.
Obaveštavanje o povredi podataka o ličnosti "Software Development Solutions AD"je dužan da bez nepotrebnog odlaganja obavesti Klijenta o povredi podataka o ličnosti koja može da proizvede rizik po prava i slobode fizičkih lica, kao i da pomogne Klijentu u ispunjavanju njegovih obaveza predviđenih Zakonom.
Obaveštenje o povredi podatka o ličnosti mora da sadrži najmanje sledeće informacije:
opis prirode povrede podataka o ličnosti, uključujući vrste podataka i približan broj lica na koja se podaci te vrste odnose, kao i približan broj podataka o ličnosti čija je bezbednost povređena; opis mogućih posledica povrede; opis mera koje je "Software Development Solutions AD" preduzeo ili čije je preduzimanje predloženo u vezi sa povredom, uključujući i mere koje su preduzete u cilju umanjenja štetnih posledica. "Software Development Solutions AD" je dužan da u nastaloj situaciji, na zahtev Klijenta, pruži sve informacije, traženu dokumentaciju i potrebnu pomoć kako bi se otklonile ili smanjile moguće posledice povrede podataka o ličnosti.
Ukoliko dođe do povrede podataka o ličnosti, Klijent može da privremeno obustavi prenos podataka "Software Development Solutions AD".
Procena uticaja na zaštitu podataka o ličnosti Uzimajući u obzir prirodu obrade i informacije koje su mu dostupne, "Software Development Solutions AD" je dužan da pomaže Klijentu u ispunjavanju njegove obaveze koja se tiče procene uticaja predviđenih radnji obrade na zaštitu podataka o ličnosti i obaveze da zatraži mišljenje Poverenika za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti pre započinjanja radnje obrade.
Angažovanje podobrađivača "Software Development Solutions AD" može da poveri obradu podobrađivaču samo ako ga Klijent za to ovlasti na osnovu opšteg ili posebnog pismenog ovlašćenja. Ako se poveravanje obrade vrši na osnovu opšteg ovlašćenja, "Software Development Solutions AD" je dužan da informiše Klijenta o nameravanom izboru podobrađivača, odnosno zameni podobrađivača, kako bi Klijent imao mogućnost da se izjasni o takvoj promeni.
Rok u kome Klijent ima pravo da se izjasni o izboru, odnosno zameni podobrađivača, kao i spisak podobrađivača koji su odobreni od strane Klijenta, bez obzira da li je "Software Development Solutions AD" ovlašćen da istima poveri obradu na osnovu opšteg ili posebnog pismenog ovlašćenja Klijenta iznosi 7 radnih dana.
Ako "Software Development Solutions AD" odredi podobrađivača za vršenje posebnih radnji obrade u ime Klijenta, dužan je da obezbedi da se iste obaveze zaštite podataka o ličnosti utvrđene primenjuju i na podobrađivača, na osnovu posebnog ugovora ili drugog pravno obavezujućeg akta, koji je zaključen, odnosno usvojen u pismenom obliku, što obuhvata i elektronski oblik, kojim se u odnosu između "Software Development Solutions AD" i podobrađivača utvrđuju dovoljne garancije za primenu odgovarajućih mera zaštite koje obezbeđuju da se obrada vrši u skladu sa Zakonom i važećim propisima.
"Software Development Solutions AD" je dužan da u ugovor ili drugi pravno obavezujući akt koji zaključuje sa podobrađivačem, unese odredbu kojom se omogućava Klijentu da u slučaju prestanka postojanja "Software Development Solutions AD", iz bilo kog razloga, ima pravo da zahteva od podobrađivača da uništi ili vrati podatke o ličnosti koji su predmet tog ugovora ili drugog pravno obavezujućeg akta.
Ukoliko poverava obradu podobrađivaču, "Software Development Solutions AD" mora biti u mogućnosti da predoči da je podobrađivač angažovan u svemu u skladu sa ugovorom između "Software Development Solutions AD" i Klijenta.
"Software Development Solutions AD" je dužan da Klijentu dostavi kopiju ugovora ili drugog pravno obavezujućeg akta koji je zaključen sa podobrađivačem odmah po zaključenju ugovora ili usvajanja drugog pravno obavezujućeg akta. "Software Development Solutions AD" ima pravo da Klijentu ne dostavi podatke iz ugovora ili drugog pravno obavezujućeg akta koji se ne tiču obrade podataka o ličnosti.
Ako podobrađivač ne ispuni svoje obaveze u vezi sa zaštitom podataka o ličnosti, za ispunjenje obaveza podobrađivača Klijentu odgovara "Software Development Solutions AD".
Prenos podataka u druge države ili međunarodne organizacije Prenos podataka o ličnosti u drugu državu, na deo njene teritorije, ili u jedan ili više sektora određenih delatnosti u toj državi, ili u međunarodnu organizaciju može da se vrši u svemu u skladu sa odredbama važećih propisa, uz obezbeđivanje adekvatnog nivoa zaštite podataka o ličnosti, ostvarivosti svih prava i delotvorne pravne zaštite licima na koje se podaci odnose.
"Software Development Solutions AD" može da prenosi podatke o ličnosti u drugu državu, na deo njene teritorije, ili u jedan ili više sektora određenih delatnosti u toj državi ili u međunarodnu organizaciju samo na osnovu pismenih uputstava Klijenta.
"Software Development Solutions AD" će sve podatke koje Klijent unosi u aplikaciju pohranjivati na privatnim serverima.
Kontrola rada "Software Development Solutions AD" "Software Development Solutions AD" je dužan da učini dostupnim Klijentu sve informacije koje su neophodne za predočavanje ispunjenosti obaveza "Software Development Solutions AD" propisanih važećim propisima, kao i informacije koje omogućavaju i doprinose kontroli rada "Software Development Solutions AD" , koju sprovodi Klijent ili drugo lice koje Klijent za to ovlasti.
O nađenim propustima, Klijent je dužan da obavesti "Software Development Solutions AD" pisanim putem, što uključuje i elektronsku poštu, kao i da ostavi "Software Development Solutions AD" primeren rok za njihovo otklanjanje.
Dok "Software Development Solutions AD" ne otkloni nađene propuste, Klijent može da obustavi prenos podataka "Software Development Solutions AD" .
Trajanje obrade "Software Development Solutions AD" vrši obradu samo za vreme trajanja Ugovora o korišćenju i Ugovora.
Obaveze "Software Development Solutions AD" posle okončanja ugovorenih radnji obrade Posle okončanja ugovorenih radnji obrade, "Software Development Solutions AD" je dužan da, na osnovu odluke Klijenta, izbriše ili vrati Klijentu sve podatke o ličnosti i izbriše sve kopije ovih podataka, osim ako je zakonom propisana obaveza čuvanja podataka.
Predmet obrade Predmet obrade putem aplikacije su podaci o zaposlenima i sa njim povezanim osiguranim licima i drugim radno angažovanim licima kod Klijenta čije podatke Korisnici unesu u aplikaciju.
Priroda i sviha obrade Aplikacija omogućava Klijentu da vrši automatizovano pohranjivanje, razvrstavanje, grupisanje, odnosno strukturisanje podataka koje Korisnik unese u aplikaciju.
Obrada se vrši u svrhu omogućavaja Klijentu da koristi aplikaciju.
Način obrade "Software Development Solutions AD" omogućava Klijentu automatizovanu obradu podataka putem aplikacije :
pohranjivanjem – nakon unosa podataka u za to predviđeno polje od strane Korisnika aplikacija automatizovano pohranjuje podatke na server. razvrstavanjem – na zahtev Korisnika aplikacija vrši razvrstavanje podatka. grupisanjem – na zahtev Korisnika aplikacija vrši grupisanje podataka. strukturisanjem – na zahtev Korisnika aplikacija vrši strukturisanje podataka. Korisniku za rad sa aplikacijom nije potrebno preduzimanje radnji od strane "Software Development Solutions AD".
Vrste lica na koja se podaci odnose Korisnik u aplikaciju može uneti podatke o zaposlenima i sa njima povezanim osiguranim licima i drugim radno angažovanim licima kod Klijenta.
Vrste podataka o ličnosti koje se unose u aplikaciju Korisnik u aplikaciju može uneti podatke klijenata (Ime firme, Matični broj, PIB, Adresu, email adresa za slanje faktura i dokumenata) i druge podatke za čijom obradom postoji zakonska obaveza Klijenta.
Prava lica na koja se podaci odnose Uzimajući u obzir prirodu obrade, "Software Development Solutions AD"je dužan da pomaže Klijentu, koliko je to moguće, u ispunjavanju obaveza Klijenta u odnosu na zahteve za ostvarivanje Zakonom predviđenih prava lica na koje se podaci odnose.
Ukoliko lice na koje se podaci odnose podnese zahtev za ostvarivanje nekog prava propisanog važećim propisima "Software Development Solutions AD", a za čije je postupanje odgovoran Klijent, "Software Development Solutions AD" nije ovlašćen da postupa po takvom zahtevu lica, već je dužan da o tome odmah obavesti Klijenta i da mu prosledi takav zahtev, kao i da obavesti lice koje je podnelo zahtev da je isti prosleđen Klijentu.
U slučaju prestanka postojanja Klijenta "Software Development Solutions AD" je dužan da postupa po zahtevima lica na koje se podaci odnose, osim ukoliko postoji pravni sledbenik Klijenta, koji preuzima prava i obaveze Klijenta.
Kontakt podaci Poverenika:
Bulevar Kralja Aleksandra 22 11000 Beograd, Srbija
Telefon: +381 (0)11 340 89 00
E-mail: office@poverenik.rs
Obrasci za prigovor: poverenik.rs/sr-yu/zaštita-podataka/formulari-zastita-podataka.html
Izmene Politike privatnosti "Software Development Solutions AD" zadržavaju pravo da, u slučaju potrebe, izmeni ovu Politiku privatnosti.
Sve eventualne izmene ove Politike privatnosti stupaju na snagu trenutkom objavljivanja na ovoj stranici, stoga Vas molimo da ovu Politiku privatnosti proveravate kad god to nađete za shodno.
U slučaju da ovu Politiku izmenimo u značajnijem obimu, obavestićemo Vas i putem elektronske pošte ili vidljivog obaveštenja na vebsajtu, pre nego što izmene Politike stupe na snagu, nakon čega ćemo i na odgovarajućem mestu na vebsajtu izmeniti datum stupanja na snagu izmenjene Politike privatnosti.
Kako nas možete kontaktirati Ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi sa ovom Politikom privatnosti, načinom funkcionisanja aplikacije možete nas kontaktirati slanjem poruke elektronske pošte na adresu info@pausalko.rs
Ukoliko želite, možete nas kontaktirati i putem redovne pošte na dole navedenu adresu:
"Software Development Solutions AD"
Kralja Petra 26/13 35250 Paraćin,
Srbija